Alla inlägg den 12 juli 2008

Av Madeleine - 12 juli 2008 22:22


Idag har känslorna varierat!

I morse satte jag min " lilltös" på tåget till norrland igen...:(  Snyft!

Usch, vad tre veckor har gått fort!

Det blir så enormt tomt när hon försvinner... Saknar henne redan...:(

 

Men jag ska hålla varenda tumme jag har på att det går bra på hennes sommarjobb (som hon börjar skola in sig på på måndag)...!

Hoppas du trivs jättebra där lillskrutta!


På eftermiddagen fick jag besök av STORA "stortösen"...

Då blev jag lite gladare...:-)

Det var så mysigt att få rå om henne en stund alldeles allena...!

Hennes "bustroll" var nämligen på utflykt med sin far idag!

Vi kunde prata utan att ideligen bli avbrutna...! FANTASTISKT! ;-)

Nästa gång jag ser henne har hon nog "blivit två" tror jag...:-)

Fast jag hoppas förstås på att "lilla Clara" vill vänta med sin ankomst tills "mormor" hinner hem igen...;-)


Vi åker nämligen på semester med vår lilla husbil imorgon och blir nog borta 1-2 veckor, beroende på väder och vind... (och hemlängtan..!)

Destinationen blir västkusten...HÄRLIGT!


På kvällskvisten har jag och "gubben" monterat en markis på husbilen!

Det kommer att bli superbra med lite extra "space"...:-)


Nu vill jag passa på att önska alla mina bloggläsare en riktigt

GLAD SOMMAR...!

 


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7 8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards