Direktlänk till inlägg 6 juli 2008

Gråmulen söndag...

Av Madeleine - 6 juli 2008 17:20


Idag piggnar man liksom inte till någongång. Jag skyller på vädret!

Det är regnigt och grått i Gisslarbo idag...

Vi tog oss en tur till Ö&B i Arboga för att inhandla ny vattenkokare och ny kaffebryggare. Båda ämnade nämligen att gå sönder inom loppet av några dagar...:(

Men nu är maskinparken komplett i köket igen, det känns bra!


"Lilltösen" är också hemma igen från raggarträffen i Västerås. Trött men nöjd...:)


Ha en bra kväll!



 
 
Melinda

Melinda

6 juli 2008 18:13

"Lilltösen" var väldigt trött när vi hämtade upp henne :-) Men hon verkar ha haft skoj i alla fall.
Hoppas att eran vattenkokare håller lite längre denna gång!! *Kraam*

http://www.melindahoglund.blogg.se

 
Ingen bild

ann

6 juli 2008 23:06

Nu få du känna hur det är att ha tonårsbarn igen :).

 
Ingen bild

Madde

7 juli 2008 10:55

Ja, det ska gudarna veta Anna! Efter några veckor är man helt slut...;) Pust! Men det är ju roligt samtidigt :) / Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madeleine - 27 juli 2008 15:20

  Hej trogna bloggläsare...:) Hoppas Ni har det bra i sommarvärmen! Det blir inte så mycket bloggat dessa varma dagar, då vill Maddeluskan nämligen vara ute i solen...:) Jag kommer att uppdatera med bilder från vår semester på Västkusten så snart jag...

Av Madeleine - 12 juli 2008 22:22

  Idag har känslorna varierat! I morse satte jag min " lilltös" på tåget till norrland igen...:(  Snyft! Usch, vad tre veckor har gått fort! Det blir så enormt tomt när hon försvinner... Saknar henne redan...:(   Men jag ska hålla varenda tumme jag...

Av Madeleine - 11 juli 2008 19:46

  Man känner sig lite jäspig denna fredag. Det är lågtryck i Gisslarbo och det är varmt och fuktigt... Nästan som utomlands...:)   Det har varit full rulle här idag... Först kom äldsta dottern med barnbarnet. Hon ville ha håret toppat på fashionabla ...

Av Madeleine - 9 juli 2008 19:14

  Trot eller ej...smörgåstårtan blev faktiskt en succé...:) PUST! Alla mumsade med god aptit och hela tårtan gick åt...! Vädret var jättefint så vi satt ute i trädgårdsmöblerna under äppelträdet och frossade. Stintan fick både plattång och presentkor...

Av Madeleine - 8 juli 2008 21:39

  Idag har minstingen och jag skalat mängder av räkor, hackat ägg och lök m.m. m.m. Imorgon ska det nämligen bjudas på smörgåstårta på hennes "förtidsfödelsedagsfest". Om inte tårtan har runnit bort då vill säga...:o Fyllningen blev nämligen väldigt...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7 8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards